mycket inlägg dåva :D

assså jag har sjukt tråkigt så jag får la skriva liite,
tränade innan, reediigt niice assoo:D
sen ikväll är jag hemma själv, nån som vill komma ? (;

haha jag är så hiimla smart, jag hittade inte min mobil innan, jag sprang ruunt typ i 10 min och leta, men hittade den inte, 
fick värsta cppanik, 
haha sen hittade jag den under skolkatalogen , smaartass vettni (y) 
ajja, jag vill gärna träffa joachim nuu, för jag orkar typ inte vänta längre, :O
haha desperat  ?`
ne men seriöst, han är så sjukt underbar . och han är en av mina bäästa killkompisar, .:)
jag ska försöka övertala min pappa att åka till harge camping så vi kan va mkt ((:
skulle va så jävla kul asso, hahaaha jag ska fan putta ner dej i vattnet om vi träffas ;) även om du har kläder på dej :P
pusspådejjoachimjansson som är så heet asso :O han är hetare än en varm sommardag , till och med hetare än solen :D
haha nejnej, jag är nte kär i honom, men har sånna sjukt starka kompiskänslor för honom :)
pussss :*<3 




bläää på min hand :S



du är fiinast, & han e min ;) nae men han är endå min :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0