idag (:

heejssaan :)
har vart med anna idag :)
varmaste dagen evver, ttyp 40 grader ;O
jao , vi låg och solade på min stuttsmatta :)
reddiigt niice asso :D
japp . sen har vi typ filmat in en film när vi hoppade, haha den blev helt sjuukt konstig ;O
jag typ trilla hela tiden & kunde inte sluta skratta xD
sen när jag skulle hjula så typ trilla jag på huvudet , haha så smart vettniii ;)
haha sen hade vi asstråkigt den senaste timmen ;P
hade ingenting att göra ;) Taack för dagen anna :)
sen åkte anna hem vid typ halv 6 , så då gick jag ner i källaren och träänade,
såå niice asso,
japp imon ska jag ut & springa med malin syyster :))
kmr blii sooft :D
& joachim har inte loggat msn , skulle fått höra hans underbara röst idag ju :(((
men luugnt söötnos, vi kan ta dt nån annan dag ;)
jag kmr ju inte dö elr så ;)
men ville ju höra din gulliiiga rööst <3
men jag älskar dej endå bvänn ,<3
puss på joachimjansson som är världens underbaraste kille , du betyder allt för mej (:<3
pusssssssss ;*<3 ahjuste , mitt 5 inlägg där joachim ärmed :O helt sjukkt :D
men whatever, betyder nån allt, så gör personen dt , :) och Dabbe, tack för att jag alltid kan prata med dej,
dt betyder så hiimla myycket ,<3 du har lix alltid funnits för mej när jag mått skit, 
tack dabbe, älskardejsomkompis(:<3
pusssss :*<3


Fjortis jagvet ;O


bara för att du är sööötaste i hela världen , :)<333





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0