gårdagen & lite av vad som händer idag :D

tjeniixxen(;

gårdagen :  på morronen städadejag rummet, dammsög och allt ,:P
         jaoo, sen tog jag påm mej shorts och ettt linne och gick ner i källaren och tränade, gjorde 100 situps, 20 armhävningar sen tog jag dt ggr 3 ,så dt blev 60 :D , sen tog jag 0.5kg hatlar och gjorde 30 stck med varje arm sen tog om dt 3 ggr, sen satt jag mot en väg i ungifär 1 och en halv minut, sen vila, tog lite vatten & körde 1 och en halv minut igen (Y) jag vet , jag suger på att träna, aja sen hoppade jag typ hopprep i 10 min :D var ganska trött efter dt jaoo (;
sen upp och in i duuschen:)
sen satt jag vid datorn :D ,


och snart ska jag ner till källaren och träna igen:D,
kmr la göra samma saker som jag gjorde igår :)
sen ska jag la duuscha sen fixa mej, sen blir ut i soolen och schteeekaa (H)
och ikväll ska mamma bort så jag är ensam hemma , så ska kolla om jag kan åka till nån elr om nån kmr hiit :)
och jag ska tydligen sluta med att säga att micheal jackson dog igår, jag bryr mej inte så mk, men endå :P
vila i frid micheal,(:
& jag läängtar verkligen till nästnästa vecka , för då ska jag förmodligen träffa jesper & adde i ljungarum :D
kmr blii fettkul, <3 för dom är sånna söta fjortisarboyyyzz (; men joachimjansson är söötast sådeså :D
pusssss ;*<3


tjock jagvet :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0