packkkdag :DDDDD

heejjsaan (:
idag ska jag la packa till imon :DD
blir harge då, & jag lovar , nu är dt bestämmt att dt blir tisdag till onsdag :P
men vi åker hem sent på onsdag kväll (;
vi har lix hyrt stuga och allt så vi ska åka oavsett vad dt är för väder XD
men skitsamma. jag ska fan bada även om dt är pissväder & åska :O
Jocke &dabbe ni ska oxå bada ? :))
aja , och min kamera är borta, lix glömt den nånstans :((
sjukt lessen för dt , fick den i julas och den hade 8mgpixel och allt,
saknar min underbara rosa kameera sjukt mkt :(
fast dt bästa är att om nån har tattt kameran så kan endå ingen kolla på bilderna,
för man måste ha batteriet för att kolla på dom, och dt ligger här hemma (;
aja ....blir la mycket bilder med mobilen dåå :D speciellt på tisdag & onsdag (;
aja , nu ska jag ner och äta frukost, är ashungrig, xD¨
pussshejjj .<3
Harge,  jag kmr imon :DDD<3




Harge bad & camping (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0