A6 & Ljungarum :D

heejsan idag har jag vart med vevve på a6,
alltid lika kul att gå på stan med henne ;)
hon köpte lite saker medans jag fick bära på allt hon skulle prova xD
sen såg vi nån tant som såg helt konstig ut , hennes hår var som en stoooor boll på huvudet,
sen så hade hon e illrosa klänning på sej , och blåa strumpor , och till dt hade hon typ stövlar elr nått ;O
hahaha omg vad vi skratta assoo :P
ahaha sen köpte vi typ slush , och ah jag orkade knappt halva så vevve toog min ;P
haha sen tog vi bussen till juneporten ,
vevve skulle hem & jag till ljungarum :D
jaoo , på bussen vare inte fullt med folk elr så , absolut inte (:
haha när jag va i ljungarum så visste jag fan inte om adde skulle komma på ena sidan av ljungarumskolan,
elr på den sidan jag var på, så var tvungen att messa honom & fråga när han skulle komma,
haha han sa att dt skulle ta 3 min att cykla dit, haha dt tog 8 min innan han kom xD
men aja , haha sen började dt åska & vi visste inte vad vi skulle göra heller så vi gick till baksidan av skolan,
fanns typ ett tak med bänkar under, dar satt vi typ i en & en halvtimme, haha ;P
haha adde va astrött , så när jag sa nånting så sa han va ? . typ hela tiden ,xD
sen vare nåra jäkla ungar som ba : ni får inte bada ni får inte bada , och vi ba : aha och ? ,
sen sa dom : ni är kära ni är kära, haha och då¨blev adde asarg på dom xD
men aja , sen skulle han hem ellr nått, han skulle hem & packa & äta tror jag :P
så jag gick till bussen och åkte hem. och när jag satt på bussen så satte dt sej en jävla peddogubbe jämte mej,
han glodde påmej hela jävla tiden, blev typ asrädd och sånt, sen glodde han på min mobil oxå , fick ju fan panik,:O
men aja sen när jag kom hem så blev dt datan. sen äta tacos när mamma kom hem (:
niiiciigt värre :D
aja tack för shoppingrundan vevve , och tack för dagen adde, fick jag nånting att göra oxåå :D
aja och nästa vecka blire nog harge förhoppningsvis :D kuul kmr dt bli, och träffa joachim & dabbe :)
pusssheej , :*<3



jag är inte söt
jag är inte vacker
jag är inte underbar
jag är inte tjejen alla killar drömmer om,
men jag är iaf mej själv §


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa! hoppas du kan komma då kommer det bli kul =)

2009-07-04 @ 00:34:52
URL: http://joachimjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0