2 underbara dagar som jag kmr minnas för llivet<3

Heeeej
jag åkte till harge i tisdags då (:
1 & en halvtimme dit ungifär , pappa och jag åkte först till campingen & kollade liite oså .
sen åkte vi in till askersund och gick där i typ 1 timme ,
sen åkte vi tillbaaka till campingen och fick stugan :D
myyyysiig stuuuuga :)
sen fiixade jag mej typ, sen kom dabbe lite efter 3 och fan va kul dt va och träffa honom,
har haft kontakt meed honom över ett halvår snart, och nu har jag entligen fått träffa honom :))
vi gick till stugan och typ snackade i 25 min tyyyp,
sen ringde jocke dabbe och sa att vi skulle komma till affären,
så vi stack dit och träffade jocke och jebba :)
jag va då jävla nervöös asså :O
vi typ stod på camingen och snacka i 20 min innan vi gick till stugan(:
sen typ gjorde vi inte så mkt,
sen stack vi ner till sjön och skulle bada, men nehepp, dt börjar åska & regna ,
fast jag va bara i med halva kroppen,
för dt började åska och sånt så jag ville inte dö , så jag gick upp ur vattnet , sen stack dabbe hem :(
så då va jag med jocke och jebba :d
vi hade kul sen, jocke kastade godis på typ 2 barn ,
hahaha askul assåå:P
sen gjorde vi massa kuuul,
sen typ halv 10 cyklade jocke hem :(
han skulle hem & äta :P
haha jag gjorde hundminen mot honom, men dt hjälpte inte :(
så han åkte hem & jag va med jebba i 20 min kanske, sen stack han hem :P
aja , sen in i stugan och äta, sen sova :D
men kunde inte pga pappa, och lite andra problem ., :/
låg tyyp och messa hela nattenXD
sen på morrronen städade vi stugan och checkade ut,
sen kom jebba vid 1 och sen kom dabbe typ lite över ett , dom skulle säga hejdå till mej :(:(
och jocke va sjuk så hann inte ge honom en hejdåkram :( snyyyft :`(
sen typ kom nån som hette filip elr nått :P
men aja , sen vid 2 åkte jag hem :(
ville fan inte dt :(
men aja dagarna va så jävla oförglömliga och jag saknar er massaaa
ni är så jävla underbara ,
pussspåer :)
kmr bilder :)<3


jebba :)<3



dabbe ((: <3



joocke :D<3



jaag :S

taaack för 2 underbara dagar med er, saknar er reedan så gryyymt mkt :(((((((<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha va vit jag ser utt att vara :S

2009-07-10 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0