tråååkdag och en övertrött evelina (Y)

hejj sötnosar !
nu är jag hemma hos pappa,  och jag ska nog snart sova tror jag,
är övertrött som ni kanske redan visste :)
skolan idag va inge kul, det kom nån snubbe från jnytt som ville interjuva mej och min arbetsgrupp,
vi jobbade med miljön osånt, så ah jag är med på jnytt lika ful as normal,!
efter skolan hämtade pappa mej, sen åka hem till mmamma o hämta datan osånt,
sen ner till pappa , sen blev dt idol på kvällen,elr iaf förmej,
och ERIK VAAAAAAAAANNN!!!!
jaa jag är asglad, för dej pojken e ju bara för söt & grymt bra på att sjunga!<3
sen har man messat med adamsötnos hela kvällen typ,
han e bara för fiin asså!(L)
sen har man snackat med thess gumman oxå,
jag finns alltid för dej älsklng, dt vetdu!
älskardej!<3
och ja, igår färgade jag håret o klippte mej, hårfärgen blev asbra,men håret blev lite för kort,
men jaja, dt väääxer ut igen ;)
nu orkar jag inte skriva mer, pusshejj på er :)(L)

puss&kram evelina ;)



vi föralltid gumman! (L)



jappp. nyahåret då:D skillnad på¨färgen på bilden ovan och denna ? :)






Erik grönwall , vinnare av idol 2009 ! :) (L)

Kommentarer
Postat av: thess

jag älskar dig gumman (L)(L)



vem är adam? =D=D <33

2009-12-12 @ 12:21:02
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0