tisdag och en glad evve ! :D

Tjoooobre !;)
nee nu ska jag inte snacka sånt språk haha!
idag va dt skolan as usual ! (stavning ?)
hade först engelska, o jag kom 10 min försent (Y)
älskar verkligen när bussarna inte kan hålla tiden :)
och ja på tal om bussar, igår när jag skulle hoppa av så tryckte jag på stoppknappen,
men gubbjävlen till busschaufför stannade inte , så jag fick hoppa av vid nästa hållplats & gå,
fan hatar bussar nuuförttiden, speciellt när dt är vinter oxå, då kommer jag alltid försent till skolan(Y)
på engelskan va dt astråkigt, fan segaste lektionen på länge:o
sen spanska, jag va astjurig och typ halvt bråkade med min spanskalärare:)
och fick reda på slutbetyget, fick G, och ja , fick G igår på hemkunskapen oxå ,
evve är bäst :D elr inte -.-
aja, sen svenska och jobba med eu-landet, jag jobbar med danmark om det är nån som vill veta !:)
sen lunch ,  och duktiga jag åt bara ris, för maten i skolan är så jävla äcklig :s tur att vi får nytt kök nästa år och att maten lagas i skolan, och inte kmr från kunsängsskolan -.-
sen idrott :)
vi körde fotboll eftersom vi ska ha fotbollsturnering på måndag, :)
ja jagvet, vi går på lov på måndagen, suuuger så jävla hååårt :`(
sen hade man so och då satt vi vid datan och spelade en massa spel, haha skitkul! :D
sen sluta fem i halv 2 , :)
sen hem och vänta på att thessbbby skulle komma till mej, så låg och kollade på oc från 15:00 till 18:45 nåått :D
hahah jagvet oc e bäst ;)
sen kom älsklingsthess till mej och vi satt vid datan och bara snackade, haha älskar dej gumman, du är fan bäst!:D
vi föralltid gumman(L)
jaoo, sen åkte thess hem vid kvart i nio tyyp :(
saknar dej redan sötnos!
sen hem och sitta vid datan, och snacka med jocke & robin, !:D
och jag ska till hammar på fredag!!!!!!!!!:D
jag längtar som fan nu assså :P
ska bli så jävla kul att träffa er igen , ! :D
vi ska hare bäääst !<3
och snart ska jag sova , är faktist ganska trött :P
hoppas alla haft en bra dag! :D
ochjag är skitglad som ni kanske märker hihihihihi! :D
puuuussshejjjj sötnosar ! :D(L)


haha jag älskar denna låten, får mej alltid på bra humör ! :D


Kommentarer
Postat av: thess

jag älskar dig eve! alltid vii <33

2009-12-16 @ 01:50:37
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0