jullov! :D

hejj ni som orkar läsa !
idag började julavslutningen i kyrkan halv 9 och höll på tills kl 10 ellr nått ,
sen fick man betygen o jag blev godkänd i allt förutom matte,fysik och teknik :/
men jaja :)
sen hem o sååååva! :P
har inte gjort ett skit idag hihi!
men iaf, imon blire nog inget planerat, ska till pappa på kvällen om dt är nån som anteckar !;)
aja, orkar inte skriva mer nu,.. har mkt o tänka på , hurjag känner, och vill göra med saker o ting,
så ja, jag mår inte så jättbra just nu,
men hoppas ni haft en bra dag sötnosar!:)
pusshej!



jag önskar allt kunde va som förut, när jag mådde som bäst,
då jag inte var ledsen, utan bara kunde snacka med dej o glömma alla problem,
dt kan jag fortfarande, men inte på samma sätt, och det saknar jag!
kanske är dt mitt fel, vem vet ?,
men en sak är säkert, jag saknar dej och hur du va mot mej då,!
orkar inte va lessen längre, och veta att det aldrig kmr bli som förut,
men du är så jävla guldvärd, skulle inte klara av att förlora dej,
att bara ha dej som kompis betyder förmej!
jag vill alltid vara din kompis, för du har fått mej att må så jävla bra dom senaste månaderna,
när jag mådde skit så fanns du alltid där o stöttade mej, det gör du fortfarande , ochjag är tacksam för det,
älskar verkligen dej som kompis, det hoppas jag duvet, 
nämner inga namn!

och dt har inte med någon av er att göra som brukar läsa min blogg så ni vet, för här på bloggen skriver jag nästan allt om mitt privatliv,och om dt hade vart om nån som brukar läsa min blogg så hade nog personen fattat att dt va den jag skrev om, så därför skriver jag aldrig om nån person som brukar läsa min bloggg! <3 sånivet!<3



pussss(L)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0