hos mormor (Y)

hejj bloggen , nu sitter jag hos mormor & skriver hihihh :)
vaknade 11 idag, sen duscha sen ner till moormor !
baka peppiskakor med mamma & moster xd
och sen käka mej fet av pizzza ;)
fast ja, åt inte ett skit nästan xd
senare blire att plugga, -.- sen kanske va med nån! ? :))
sen ikväll blire nog bara att va hemma med mamma, ska försöka hitta mammas datakabel som man trycker in i tvn
osså ser man hela dataskärmen på tv iställett, så kan mamma & jag glo film xd
och vetni, jag saknar hammar ! :(
saknar alla underbara människor där, jocke,dabbe,filip,robin, mathilda & alla!:(
shit snart 2 mån sen jag va i hammar :P
siiiiick or what ? :o
sen saknar jag thess westerälskling oxå !:(
men vi ska ju va imon söötnos!(L)
aja, ska inte skriva mer nu, för mamma & jag ska snart hem till moiii igen :D
och hah jag sitter & lyssnar på värsta bästa låten nu! :)
bloggar nog mer ikväll, :)
pusspåersöötaungar!<3






I'll never be the same
I'm caught inside the memories
the promises, our yesterdays
and I belong to you
I just can't walk away
cause after loving you
I can never be the same
and how can I pretend I never knew you
like it was all a dream
I know I'll never forget
the way i always felt with you beside me
and how you loved me then...







Kommentarer
Postat av: robin

jag saknar dej :) <3

2009-12-06 @ 19:51:39
Postat av: thess

saknar diiiig :( och jag glömde smsa dig idag -.- <3

2009-12-06 @ 23:11:19
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0