Helvete!


Jag har försökt så många gånger, men nu har det gått för långt
Tabletter hjlper inte, nej, ingenting snart.
Allt som jag behöver, det finns här framör mej,
Men jag kan inte få det, jag kan aldrig få en ängel
Kärlek och trygghet, det är allt jag beägr
Jag kommer aldrig glömma smärtan, jag lovar, jag svär.
Jag är rädd för att leva, vågar inte träffa nån,
Jag är rdd för att bli sviken och att allt ska börja om.

Men det var inte jag som lekte en fucking jävla lek
Med mej som en leksak och vapnet var kärlek.
Förlorad kärlek vet vi alla hur det känns,
Men resten av mitt liv kan man ta som ett skämt
För det kan knappast vara sanning att dethär är mitt liv,
Det mste vara nån slags tanke som jag lever I.
Dethär är sjukt, ni förstår inte ett skit.
Jag önskar ljuset bara kunde hitta hit.




puusshej

Kommentarer
Postat av: robin =)

sluta tänka så jag bryr mej om dej<3 om du dör förstör du inte dit liv även mit för jag bryr så mycket om dej <3 <3 du är den bästa tjej kompisen som jag har <3 <3 <3 <3 =) du vet att jag allti stäler öpp för dej <3 så du vet =)=D

2009-12-26 @ 16:46:57
Postat av: robin =)

fan jag börja gråta när jag läste

2009-12-26 @ 17:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0