härlig kväll fan!:D

tjabbatjena hallå :D
idag va kusinerna hosmej, fick mina sista julklappar osånt :)
sen efter det åkte pappa o jag hem till pappa, sen fixa jag mej osånt,
sen stack jag ut o träffa max och tim vid rosen, sen gjorde vi typ ingenting, sen kom tom, hih :)
vi försökte få ut folk, men många skulle lana idag -.-
palllla laaaana! ;)
sen kom kalle med bussen, haha kul hade vi ! sen kom albin,filip,blom,oliver,ebba,maja och ida, :)
sen hade vi kuuul som faaan! :D
orkar inte skriva allt som hände haha ,men snöbollskrig o allt hhihi! xd
sen kom man hem vid typ halv 12, vet inte vad klockan va haha xd
snart ska jag nog sova ;)
elr nej förresten, ska nog kolla på diselråttor o sjömannsmöss hah! :D
älskardettt!

pussssss och godnatt sötnosar!<3












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0