frågor & svar :)

här kommer frågorna o svaren från min frågestund !:D


fråga : hur lång är du ? :)
postad av : thess


svar : haha lite rolig fråga faktist,för jag har inte mätt mej på länge,
men eftersom jag nästan är längre än min faster som är 172 lång,
så tror jag att jag är nått mellan 170-172 ;) där har du svaret! ;)



fråga: vilka är dina bästa vänner ^^
postad av : robin ^^

svar: jadu, jag har några stycken, men om vi börjar med bästa tjejkompisar så är dt thess wester,
amanda olsson, emma randau och cornelia engstrand. :)

och när vi kommer till bästa killkompisar så har vi joachim jansson, robin andersson(duu hihi)
david hakonsson, filip runesson, degen och några som han brukar umgås med ,
fast dom killkompisarna som är lite extra speciella är joachim,robin,david och filip :)
där fick du veta ;) rätt många, men tkr man kan ha fler bästa killkompisar än tjejkompisar eftersom det kan bli rättt jobbigt att ha för många tjejkompisar x]



fråga : hur gammal är du ?
postad av: daniel

svar: haha, ja.. jag är 14 år , men fyller 15 den 23 mars som är om lite mer än 3 mån :)
haha byxmyndig o allt då , moppekort och får cykla uan hjälm :D
15 längtar man till asså ;)


tack för frågorna. lite för få tkrjag :(
men tack iaf :))


och godnatt alla.pusss !<3








Kommentarer
Postat av: robin^^

hihihihihihi^^ nu fick jag svaret på min fråga ^^ hihihi :D

2009-12-25 @ 15:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0