evelina tycker till!

hejj bejjbs, jag har funderat lite på dt där med bdb,
jag har haft bdb i snart 2 år, och har börjat tröttna på dt,
förr la jag ut minst 15 bilder varje månad, (a
nu lägger jag kanske in en bild 1 gång i månaden ;o
asså egentligen, varför ska man ha bdb när man aldrig lägger in bilder typ ?
jag går in på bdb för o kolla om jag fått några kommentarer och kolla på mina kompisars bilder,
och självklart kommenterar jag andras bilder hela tiden, men lägger aldrig in själv.
man kan ju egentligen lika väl kommentera och skriva sitt namn istället för anonymt,
men samtidit känner jag att man får väldigt mkt kompisar genom bdb,
så jag ska nog inte ta bort den. men kanske inte lägga in så mkt bilder,
eller så har man vissa perioder där man lägger in asmkt bilder,
sen en period där man typ inte lägger in några, som jag inte gör nudå,
vad tycker ni ? :p

sen det här med kompisar,
vissa bara älskar man o vissa är bara så jävla falska,
asså egentligen varför ska man ljuga för ens kompisar?, ta deras killar oså vidare,
jag menar, dt e bara så jävla omoget,
dt finns ju förfan mer än 1 enda kille i hela sverige  ?
sen snackar de flesta bara en massa jävla skit bakom ens rygg,
sånt blir jag så jävla arg på,
okej, jag har oxå gjort det en antal ggr, men har slutat med dt nu,
för man sårar bara o man får en massa jävla skit,
varenda jävla dag får man höra att nån snackat skit bakom ens rygg,
sånt e bara så patetiskt, säg saker direkt till personen som du är arg på elr inte "gillar"
för då snackar man ju inte skit, utan säger bara sanningen, och då slipper man bli ledsen o sårad,
okej dt blir man ju även om nån säger det face to face, men inte på samma sätt,
för då slipper man höra dt dag in o dag ut, och då kan man säga förlåt direkt eller lösa dt,
så sluta med allt skitsnack, för jag tkr bara dt är så jävla  mkt slöseri med tid och snacka skit om nån,
och sen att ta ens kille eller nån som man gillar, typ skickar massa gulliga sms som du är typ finast o allt, när man vet att ens kompis gillar honom, asså snälla, dt finns la förfan mer killar ?
man behöver ju inte direkt ta ens kompis kille ?
ta nån som är singel istället eller någon som man vet att ens kompis inte gillar elr känner!?:)
man kan ju tycka en kille är söt elr så, men man behöver ju inte typ stöta elr vad man säger på honom om ens kompis gillar honom,  man sårar bara sina kompisar då, jag menar, vem är viktigast, killen elr ens kompis ?
tänk efter lite !
detsamma om killar faktist, håll inte på med nån annans tjej !
och playa inte runt allt o alla, man märker dt så jävla lätt, en kille säger : du är fan finast i hela världen , du är mitt allt, sen får man reda på av ens kompis att killen säger exakt samma sak om henne,
skitkul o höra ju! (Y)
menar både killar o tjejer !
jag säger inte att alla e sånna, men många är såhär, men sen finns dt ju kompisar som jag älskar över allt annat,
och dt menar jag verkligen!
vad tycker ni om kompisar ?
kommentera vad ni tkr !

hihhih :)

förlåt jag är bara lite arg så jag ah behöver skriva av mej lite :)



puss !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0