!

FUUUUUCK JÖNKÖPING!
vill inte bo kvar här längre...
orkar inte med all skit längre!







och jocke & jebba, tack för att jag kunde snacka med er ikväll,
nivet hur dåligt jag mått ikväll,
jävla cpjönköping, vill bara flytta härifrån!
ni är så jävla bravänner !
bästavänner forlife!
man kan verkligen lita på er o ni får mej verkligen på¨bra humör, även hur ledsen o nere jag är !
FATTA vad ni betyder för mej! <3
tack för alllt!
skulle inte kunna leva utan er,

saknar fan er redan!:((<3.





och thess älskling, jag saknar dejj,!
och jag kan nte nå dej, och jag vet vf,
fan så jävla ledsen för din skull gumman,
jag saknar dej somfan, måste träffa dej snart, men dt går ju inte :`(
älskardejjthess!<3



puss alla, mår inte bra nu som ni märkt, men tack vare jocke o jebba så mår jag lite bättre"<33
hoppas alla mår bra!
som inte jag göööör!
puss, <3




jönköping kan dra åt helvete !!!






mmm...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0