......

vad va det som hände ?
Jag menar du och jag ,vill skulle jämt va bästa vänner.
Du har förändrats så mycket .Jag vet knappt vem du är
vart tog den personen vägen som alltid fanns där ?
Vi gick skilda vägar ,greppade tag i andras händer,
Så klart jag vill va vänner . Men du ser att det inte går.
vi är för olika nu, och har hittat andra kompisar som passar oss bättre.
det sa du förra gången oxå,
jag orkar ine med att vi ska va vänner i 2 mån sen börja bråka igen som vanligt,
det har hänt alltför många ggr nu, seriöst jag orkar inte!
du har dina kompisar, jag har mina,
vi är för olika, dags att förstå och acceptera dt nu,
vi har försökt, men det går bara inte.
vi måste hitta våran rätta plats bland kompisar,
för vi funkar inte tsm längre, förlåt men dt är så jag känner,
jag älskardej men det går bara inte, och jag orkar inte sitta och gråta på kvällarna,
och sen låtsas som ingenting i skolan,....
förlåt <//3


...... ?


Kommentarer
Postat av: thess

eve.. ? <3

2009-12-01 @ 23:18:25
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: robin

vad har hänt nu då :( <3



evelina <3

2009-12-02 @ 21:39:05
Postat av: thess

sv; haha adda mig :D

thesswester <3

2009-12-03 @ 21:24:10
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0